donderdag 18 april 2013

Allemaal hartjes....

De hightea gisteren was weer erg gezellig. Dinnie en ik hebben weer lekker bijgekletst....dus we kunnen er weer tegen voor een tijdje!
 


Ik wil ook graag een paar harten laten zien die ik al weer een tijdje geleden heb gemaakt
 Mijn favoriete kleurtjes....pastel
  
 
 
Ook heb ik van de week weer een envelop voor het DMS project op de bus gedaan

 
Dit keer naar Anja uit Musselkanaal. Zij heeft het inmiddels ontvangen en ik heb een lieve email van haar gekregen om te bedanken.
 
Ik vind het alleen wel vreemd dat ik inmiddels 3 enveloppen heb verzonden en nog helemaal niets heb terug ontvangen. Ik moet zeggen dat dat de pret wel een beetje drukt...ik ga nu eerst maar eens afwachten of er ooit nog een enveloppe mijn kant op komt. Dan pas gaat er weer een mail uit voor een nieuw adres...
 
Ben op het moment ook bezig met een ronde van Round Robin. Moet nu eerst de eerste bladzijden van mijn boekje vullen en op 6 mei versturen naar de volgende dame. Het is de eerste keer dat ik hier aan meedoe en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog even in de flow moet komen.
 
Mijn voorkant en de eerste paar bladzijden zijn inmiddels af



Ik hou niet van dat hele drukke dus ik hoop dat de dames hier een beetje rekening mee houden ;-)
 
Ik ga een pannetje soep maken.
 
Fijne avond nog! 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit de high tea, de hartjes vind ik prachtig, leuke kleurtjes en je Round Robin Boek ziet er ook mooi uit. Ik doe het ook sinds kort en het is erg verslavend vind ik zelf.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mij volgt! Ik volg jouw nu ook!
    Bij mij gaat het DMS project wel gelijk op, even afwachten..... vind het wel een leuk project!
    Veel knutsel en frutsel groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt genietdagje dus zo te lezen , high tea is zooo leuk .
    Wat een mooie spulletjes heb je gemaakt zeg , heel schattig .
    Round robin ga ik ooit ook eens doen , maar nu word het teveel voor me .
    DMS is zo leuk om te doen xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mij bent komen volgen.
    En wat een mooie harten heb je gemaakt en wat ziet je high tea er leuk uit! Ben ook grote fan van Blond servies...
    Leuk, ik ga je ook volgen en misschien komen we elkaar nog eens tegen via DMS...

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh die high tea ziet er heerlijk uit zeg.
    Wel raar dat je nog niets hebt ontvangen via het dms project.
    Ik verstuur denk ik ook wel meer dan dat ik ontvang.
    Ik weet ook niet zo heel goed hoe dat precies in z'n werk gaat. Maar misschien moet je er toch even een mailtje aan wagen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen