zaterdag 20 april 2013

Productief bezig...

Zooo, als ik niet productief bezig ben geweest....
 
Als eerste een stel onderzetters gemaakt in heerlijke frisse kleurtjes waar mijn nieuwe
 Blond Amsterdam beker prima op staat
 
Daarna aan de slag gegaan om de voorraad haarspeldjes en elastiekjes weer aan te vullen 






 
 Zo ziet dat er uit op de kaartjes




 
Ik heb ook eens een keer haarklemmen gemaakt en die zijn best goed gelukt (al zeg ik het zelf hihi)

 
En ook nog een stel armbanden...
 
Laat die markten maar komen..,
 
Bijna alles wat ik laat zien is te koop. Dus mocht je interesse hebben mail mij dan gewoon (ook als je iets wat je leuk vindt, wilt ruilen tegen iets anders leuks)
 
Ik ga nu van de zon genieten. Fijne dag nog!
 
Liefs,
Cindy
 
 
 



11 opmerkingen:

  1. Wow, wat kreeg ik vandaag gezellige post van jou! Dat kaartje alleen al was zo lief, ik werd er helemaal vrolijk van met die jubeltenen :-) En dan die zelfgemaakte envelopjes, mooi!!! Wat ontzettend lief! DANKJEWEL!
    Binnenkort komt er ook nog wat kleins jouw kant op! Succes met het freubelen, je hebt al een hele collectie bij elkaar, leuk! Het is dat dochterlief haar haar altijd los wil :-(

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke spulletjes heb je gemaakt!!! Die knoopjes zouden wel wat voor mijn jongste zijn :-)

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zit nog even je blog door te neuzen voor je snailmail, zie ik dat er in mijn reactie knoopjes staat... Ik gevoel natuurlijk KNIPJES!!! :-)

      Verwijderen
  3. Wauw, ik kreeg ook al zo een lieve post van jou !!! Je hebt Carolien en mij verwend haha! Leuk en vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief !!! Je gaat goet met je volgers hè, echt super en wat een onwijs leuke dingetjes heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, ik denk idd dat jij een machine bent?? zoveel gemaakt, echt superknap!
    en wat een leuke, lieve dingen zeg. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie spulletjes! Helemaal leuk! Geniet nog even van de zon! De mok en onderzetters zijn ook leuk!
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk die gehaakte onderzetters, ik heb ook al een aantal pogingen gedaan maar het lukt niet helemaal haha. & de haarknipjes zijn ook erg leuk,ik maak ze zelf ook :). Mag ik vragen waar je die labels waar je ze op vast klemt bestelt/haalt? Ik kan ze namelijk niet vinden.
    Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een ontzettend leuke blog! En wat maak je een énige dingen.
    Ik zag dat je op het RR forum zit, daar heb ik je blog adres ook vandaan. En ik doe ook aan postcrossing en zit bij het DMS projekt. Wie weet worden we pooit aan elkaar gelinkt. Ik zet je bij mijn favorieten hoor! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't Is gewoon heerlijk om al die schattige dingen te bekijken, die jij maakt.En dat dat leuke blog, geweldig!! Ik geniet er van.
    Haakgroetjes van Nel Wisse.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij dat ik een kijkjekom nemen, je maakt prachtige dingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke knipjes zeg, helaas heb ik geen lang haar maar mijn dochter wel die zag ze ook al op je blog, enne ik heb ook het blond servies maar dan de blauwe versie!
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen