zondag 14 april 2013

Gezellige post

Toen zoonlief en ik gisteravond thuiskwamen van een gezellig dagje winkelen in Amsterdam vond ik 2 grote enveloppen op de deurmat. Leuk leuk leuk!

De eerste envelop kwam van Sylvia van www.zaansezolder.blogspot.nl We hadden saampjes een SWAP gedaan en dit is wat ik van haar kreeg:


 
Magneetjes, kraaltjes, leuke lintjes en papiertjes en thee (komt bij een theeleut als ik zeker van pas)

Sylvia, bedankt! Ook voor je hulp bij het opzetten van mijn blog!

De tweede envelop kwam van www.postpapierenzo.nl. Daar had ik allemaal leuke schrijfwaren en stickers besteld voor de Noteswap en de RoundRobin die morgen van start gaat.



Verder ben ik deze weer weer druk geweest met nieuwe dingetjes te maken voor de eerste braderie van dit jaar in Sassenheim. Onder het tabje "kom gezellig langs" kun je zien op welke braderieën ik sta.
 
Uiltjes in de maak....

 
Uiltjes sleutelhangers bijna af, alleen nog wat leuke lintjes en kraaltjes toevoegen

 
Armbandjes

 Omhaakte kleerhangers voor lieve meisjes. Ook bijna af, alleen nog wat lintjes toevoegen
 
Dus ben lekker druk bezig met van alles. Maar ik hou er zo van!!
 
Ik ga nog even in de tuin rommelen en genieten van dit lekkere weer. Weliswaar geen zonnetje maar zonder jas moet kunnen ;-)


19 opmerkingen:

  1. Welkom in blogland!
    Wat een gezellig blog, ben meteen volger geworden van je.
    En die uiltjes... make my day! Zoo leuk!
    Ik hou je in de gaten hoor . Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je blog er al mooi uit, supergoed van je !
    Ik zal een dezer dagen ook even wat aandacht op mijn blog geven aan jouw nieuwe blog. Die volgers zullen echt wel komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik kom bij je via Syl en ga je lekker volgen, altijd leuk om nieuwe inspirerende blogs te ontdekken, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,

      Bedankt voor je enthousiaste reactie. Leuk om te horen. En als je een keer zin hebt in een swap/snailmail, let me know!

      cindyshome@online.nl

      Verwijderen
  4. Dag Cindy,
    Ik volgde de tip van Sylvia van Zaanse Zolder en kwam zo bij jou terecht.
    Wat maak je mooie dingen seg!
    Liefs!
    Carla (MaakselsCarlaK.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carla,

      Bedankt voor je enthousiaste reactie. Leuk om te horen. En als je een keer zin hebt in een swap/snailmail, let me know!

      cindyshome@online.nl

      Groetjes,
      Cindy

      Verwijderen
  5. Hoi, welkom in blogland! Het ziet er leuk uit, dus ik ben volger geworden! :-) Ben benieuwd wat je ons gaat laten zien.

    Groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke,

      Bedank voor je enthousiaste reactie. Altijd leuk om te horen. Ik ben ook volger geworden van jouw blog.

      Als je een keer zin hebt in een swap/snailmail, just let me know!

      cindyshome@online.nl

      Groetjes,
      Cindy

      Verwijderen
  6. Vorige week toen ik jouw pakje kreeg had je nog geen blog. Nu wel en dat vind ik leuk. Ik ben volger geworden en ik zal je linken. Groet van Bettie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo krijg je steeds meer volgers, jippie !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moos is ook binnen .... via Syl dus haar promotiecampagne werkt hihihihihi

    Je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er allemaal leuk uit zeg! Mag ik vragen waar je die roosjes voor aan de armbandjes gehaald/besteld heb?
    Ik ben meteen je volger geworden :)

    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Vera,

      Wil je mij even mailen op cindyshome@online.nl ? Ik zie nergens een emailadres van jou (of ik ben gewoon kippig haha)

      Groetjes,
      Cindy

      Verwijderen
    2. Hallo Cindy,
      Ik lees nu je reactie pas haha. Ik heb je een mailtje gestuurd :).
      Groetjes Vera

      Verwijderen
  10. Gezellig, de tamtam van Syl doet zijn werk hoor! Natuurlijk gelijk even volger geworden, hoe meer hoe leuker toch! Leuke spulletjes ben je aan het maken!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom in de blogwereld! :-) Ik kom hier via het blog van Haakjuffie. Wat een leuke spullen maak je, ik ga je volgen. Ik blog nu een half jaartje en het is zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke spulletjes, daar wordt een mens blij van, groetjes en liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Ik had hier al stiekem gekeken en via jou kwam ik bij www.postpapierenzo.nl terecht. Nog bedankt daarvoor, kreeg vandaag een geweldig leuk pakje, met leuke dingetjes. Daarvan zal wel iets in de traveling envelop terechtkomen, denk ik.

    groetjes,
    hinkeltje

    BeantwoordenVerwijderen