donderdag 11 april 2013

Het begin....

Het is er eindelijk van gekomen: ik ben ook begonnen met een blog!

Al tijden lees ik bij diverse blogs "anoniem" mee maar nu ik al een paar keer heb meegedaan aan het  DMS project is het toch wel leuk om mijn ontvangen schatten te laten zien.

En van verschillende dames hoor ik dat het onwijs leuk is om te doen dus waag ik me er ook maar aan ;-)

Ik zal mijzelf eerst eens netjes voorstellen:
Mijn naam is Cindy, ik ben 37 jaar en woon in een heerlijk huis in Leiderdorp. Samen met mijn puberende zoon Donovan van bijna 13 jaar (22 april) en kater Wesley van 3 jaar.
 
Ik werk 26 uur per week bij een assurantiekantoor één straat verderop. Dus ik heb de luxe dat ik lopend naar mijn werk kan. Na het stilzitten achter mijn bureau kan ik niet wachten om weer lekker te knutselen en mooie dingen te creeëren.
 
Ik heb jarenlang een webwinkel gehad maar door tijdgebrek ben ik daar mee gestopt. Ik sta nog wel zo'n 6 à 7 keer per jaar op braderiëen en jaarmarkten om mijn zelfgemaakte spulletjes te verkopen . Dat is zo leuk om te doen. Ik zal morgen proberen om wat foto's van mijn spulletjes te plaatsen.
 
Verder:
 
I LOVE POST!

Dus wil je swappen, snailmailen of iets anders leuks....laat een berichtje achter op cindyshome@online.nl

3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk, ik heb me aangemeld met bloglovin en zodra je ook een gadget Volgers hebt toegevoegd zal ik me ook daar aanmelden. Groet van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat gaat er al steeds beter uitzien, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen