zondag 21 april 2013

Post

Ik kreeg gisteren toch zo'n leuk kaartje van Christina uit Zwitserland via Postcrossing. Te leuk om niet even te laten zien...
 
 
Ook heb ik weer 2 enveloppen met gezellige pakketjes klaar liggen om morgen te verzenden
 
 
Eentje voor Berber van Met smaak gehaakt en een voor Christa van Sovina's Creaties
 
Ben reuze benieuwd wat ik van deze dames terugkrijg. Het is altijd zo leuk om thuis te komen en dan een envelop op de mat te zien liggen.
 
Ik ben meestal zo ongeduldig dat ik vaak vergeet een foto te maken van de mooi versierde enveloppen en ingepakte pakketjes die daar in zitten.
 
Herkennen jullie dat??
 
Fijne zondag nog!
 


 


 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi pakketje, ben benieuwd naar de inhoud!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Postcrossing is zoooo leuk!
    Spannend pakje....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt wel nieuwsgierig zo. Heb je envelop bijna klaar morgen nog wat dingetjes afmaken en dan gaat hij op de post

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Cindy, wat een leuke kaart heb je me gestuurd. Zomaar!!! Na bijna 3500 Postcrossingkaarten vind ik iedere kaart nog steeds een cadeautje. Dankjewel. En ik vind het superleuk om je er een terug te sturen. Een soort privé-postcrossing. Maar ik heb je adres niet bewaard. Per ongeluk, want meestal bewaar ik het wel. Dus zou je me je adres willen mailen? bettievdgriend@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen