woensdag 24 april 2013

Vaasjes met een jas en.....post

De rust is hier weer teruggekeerd gelukkig. Bij de scholen staat uit voorzorg nog wel politie. Dat is toch wel een veilig idee.
 
Het gaat tenslotte om je kostbaarste bezit.
Nou, meestal dan want af en toe kan ik zoonlief wel naar de maan schieten (komt jullie dat bekend voor?)
 
Afgelopen dagen heb ik heel veel leuke post ontvangen
 
Als eerste een leuk kaartje met Beatrix erop met allemaal typisch Hollandse Knutsels van Lien van Het Keetje van Lien . Ik had haar van de week een paar mooie envelopjes gestuurd gewoon...omdat ze zo van post houdt ;-)
 
 
Een gezellig gevulde envelop van Daphne van Daphne en de wereld
Daar zat in: lintjes, leuke papiertjes, een héél mooie magneet, een gehaakt hartje met lintjes in de kleuren van de komende Koningsdag, notitieboekje en nog wat kleine hebbedingetjes.
 
De magneet heb ik gelijk in gebruik genomen op mijn magneethart in de keuken. Daar kan hij de foto's én tekeningen van nichtje Melanie voor tante Cindy mooi bij elkaar houden

 
 
Ik kreeg ook nog een fijne snailmail van Berber van Met smaak gehaakt

Van haar kreeg ik o.a. geweldig mooie onderzetters, hartjessleutelhanger, gehaakte hartjes en bloemetjes, mooie lappen vilt en een zeepje
 
 
And last but (zeker!) not least een hele mooie rolenvelop (tenminste, ik denk dat het zo heet) van Christa van Sovinas Creaties


Hier zat een lieve brief in, een sleutelhanger, armbandje (helemaal mijn stijl. Christa...hoe wist je dat?), leuke stofjes, kraaltjes, roosjes en nog veel meer leuks.
 
 
Gisteravond heb ik nog twee, in mijn ogen kale, vaasjes voorzien van een jas.
De rechter zit er scheef om heen, zie ik nu. Maar hij is echt recht hoor hihi
 
Enne....herkennen jullie de bloemetjes die ik kreeg van Berber?  
 
Zo, dan ben ik zo'n beetje door mijn snailmaildates heen.
 
Dus lieve lezeressen....als jullie met mij willen snailmailen of SWAPPEN tegen iets wat jullie op mijn blog gezien hebben, stuur me gewoon een mailtje.
 
Liefs,
Cindy
 
 


 

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke gezellige post allemaal, en super dat mijn snailtje ook is aangekomen :D Echt een gaaf magneetbord heb je!
    En wat een schattige vaasjes!!!!

    Hele fijne avond en veel liefs!
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige post zeg. ( mijne nog niet binnen?)

    Die magneet is mooi he, heb ik ook van Daphne gekregen, zo lief!
    En leuk die bloemenvaasjes, echt lente achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een ontzettend leuke post allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je lekker verwend met al die leuke post! En wat leuk dat je mijn bloemtjes hebt gebruikt voor je vaasjes. leuk zo met al die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er komt er nog 1 aan, die gaat vandaag op de bus, maar is dus wel even onderweg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat Bea goed is aangekomen :) Fijne avond nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die jasjes voor de vazen!!!!!

    Enne lekker genieten van heerlijke post meis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post zeg! & de gehaakte jasjes voor om de vaasjes zijn ook erg schattig. Had je mijn mailtje nog ontvangrn?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, geen idee aangevoeld dat het je style isLOL. En weet je wat zo grappig is ik hoorde vandaag da tmijn zoon bij een van de scholen in leiden als beveiliger meost gaan werken. En ik heb begrepen dat het geen pretje is momenteel. Veel plezier met je kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke post en zoveel, leuk hè. Geniet er lekker van !

    BeantwoordenVerwijderen