maandag 22 april 2013

Wat een (feest) dag...!

Misschien hebben jullie het op het (wereldwijde) nieuws al gehoord: één of andere idioot dreigde hier in Leiden/Leiderdorp een "schoolshoot" uit te voeren. En laat nou net mijn zoon op de middelbare school in Leiderdorp zitten.
 
 
In eerste instantie gold de dreiging alleen voor de scholen in Leiden (dus zoonlief is gewoon naar school gegaan) maar in de loop van de ochtend bleek dat ook de scholen in Leiderdorp gevaar liepen. Er stonden politiebusjes voor de ingang en het gebouw werd beveiligd door leraren en agenten.
 
Er werd op school gezegd dat de leerlingen die zich niet veilig voelden naar huis mochten nadat ze in het bijzijn van een leraar (één van) de ouders hadden gebeld voor toestemming.
 
Na wat heen en weer gewhatsapp met zoonlief, belde hij om 9.45 uur uiteindelijk voor toestemming en dat heb ik ook gegeven want vandaag is toch een speciale dag:
 
 
MENEERTJE IS JARIG VANDAAG!!
 
 
13 jaar is hij alweer...wat vliegt de tijd!
 
Ik heb vanmiddag dus ook maar vrij genomen en we zijn lekker saampies gaan lunchen bij
 
Vanavond komen opa en oma een bakkie doen (met taartjes) en van het weekend vieren we onze verjaardagen "echt". Ja ja, ik moet er ook aan geloven...4 mei word ik weer een jaartje ouder (én wijzer hihi).
 
Fijne avond!
 
Liefs,
Cindy
 
 
 
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Ik wist dit niet, volg bewust geen nieuws namelijk. Maar wat een opluchting zeg! Pff.
    Gefeliciteerd met je zoon en alvast met jezelf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje dat is schrikken zeg! Wat een schrik he, zeker voor jullie! gelukkig hebben jullie er een leuk dagje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja dat heet van de nood een deugd maken en van harte met je grote zoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, ik hoorde het, echt verschrikkelijk... Maar niet verschrikkelijk om op je verjaardag lekker vrij te hebben, hihi! Van Harte Gefeliciteerd!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das best wel een bijzondere verjaardag geworden!
    Gefeliciteerd met Meneertje meis hihihihi en ook al liep de dag wat anders .... hij heeft wel heerlijk geluncht met zijn mams :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoorde het idd ook voorbij komen... Niet te geloven, gelukkig niets gebeurd en verjaardag beetje kunnen vieren!!

    Grtjs Syl
    bysyllys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pff dat zou wel schrikken geweest zijn!! maar gelukkig allemaal goed gekomen! Gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry al verzonden toen de zin nog niet af was haha.. altijd fijn reageren met telefoon . Gefeliciteerd met je zoon!

      Verwijderen
  8. best wel schrikken dus!
    En jammer dat het op zijn verjaardag was. Maar nu hebben jullie wel fijn samen kunnen lunchen en dat maakt het dan toch weer bijzonder.
    Dus alsnog gefeliciteerd met je zoon - mooie leeftijd 13 worden.

    Groetjes, emilie
    ps: ik stuur je even een mailtje ivm snailmailen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. omggg zoo super vet cool ik heb er sws geen een besteld
    !!!!!!!!!!!
    xxxxxx geert wilders

    BeantwoordenVerwijderen