zaterdag 27 april 2013

Bloesem, bank en een opgelost mysterie

Wat is het leven mooi als de zon schijnt!
 
De boompjes is mijn voortuin zitten vol met bloesem...zo prachtig...
 

Enige tijd geleden heb ik een nieuwe bank gekocht, een mooie grijze hoekbank. Na een week of 6 werd hij geleverd en bij het uitpakken van het 2 zits gedeelte bleek er een gigantische weeffout aan de voorkant te zitten. Wat baalde ik daarvan zeg!
 
Dus bank weer terug en ik kreeg een "leenbank", een (tuinslangen)leren bankje
Zo hebben wij er dus 8 weken bij gezeten maar gisteren kwam eindelijk het verlossende telefoontje: uw bank is binnen!
Jippie!
 Paps lief aangekeken en met zijn grote auto + aanhanger bank opgehaald en tada :
 
Ben er zo blij mee en gelukkig net op tijd want morgen vieren zoonlief en ik onze verjaardagen
 
Ook werd ik deze week verblijd met een gezellige envelop van Haakjuffie.
  
 
 Er zat o.a. in: leuke papiertjes, geurbuideltje, waxinelichtjes, labels,gehaakt minitasje, lieve lintjes, kralen en een stempel.
Lieve Haakjuffie, bedankt! En hou je brievenbus in de gaten ;-)
 
Verder ontving ik vandaag een superlieve en zelfgemaakte kaart van Bettie, zij heeft ook een blog. Kijk maar eens hier
 
Wij hebben elkaar leren kennen via het Dream Make Share project en sturen zo af en toe nog een kaartje. Erg leuk!
 
En nu ik het toch over het DMS project heb:
het mysterie is opgelost!
 
Op de een of andere onverklaarbare reden is het met mijn postcode niet goed gegaan. Micki heeft mijn adres gewoon netjes aan 3 dames uitgedeeld maar dus mét de verkeerde postcode. Daarom ontvang ik niets. Gelukkig zijn we er achter gekomen en zijn de betreffende dames ingelicht door Micki. Dank daarvoor..en er is iets leuks naar je onderweg hoor. Nu maar hopen dat de enveloppen met vertraging aankomen of retour gaan naar de afzender(s).
 
Fijn weekend!
 
Liefs,
Cindy

 
 


7 opmerkingen:

  1. Moooooooooie bank, echt wel ! En blij dat deze nu wél goed is na de ellende (en tuinslangenlerenbank is ook niet alles haha).
    En wat een heerlijke post toch weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie bank , zit ie ook fijn? Hij lijkt me heerlijk zacht namelijk.
    Fijn dat alles opgelost is nu, wat een gedoe met die post zeg...
    Graag gedaan hoor trouwens en bedankt voor jouw post ( dat is snel )
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bank. En ja, post is eigenlijk altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, volgens mij hebben wij precies dezelfde bank, bij Montell? heerlijke chillbank! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat je mysterie is opgelost! Ik vond het ook al raar, maar nu komt het goed. En wat een mooie bank heb je zeg! Het staat erg mooi. En een gezellige dag gehad vandaag?
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah... M'n envelop nog steeds niet aangekomen of terug gestuurd... Da's nie leuk... Maar ja, wie weet gaat de post ooit nog es het mysterie ontrafelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bank heb je zeg! Dat ziet er echt super mooi uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen