dinsdag 16 april 2013

Welkom lieve volgers!

Wat een lieve en leuke reacties op de start van mijn blog heb ik ontvangen!
 
Als dank heb ik een bosje blommen voor jullie ;-)
 
Jullie reacties maken het des te leuker om van alles te laten zien.
 
Ik ben natuurlijk weer bezig geweest met allerlei leuks te maken zoals
 
 
Grappige broches

Een hanger voor een klein (of groot) prinsesje. Deze heb ik ook met kroontjes gemaakt
 
Morgen ga ik hier met een vriendin een High Tea doen
 

Dit is zo'n onwijs gezellig en knus theehuis. Echt een aanrader! Dus als jullie een keer in de buurt zijn, mag je dit absoluut niet missen. 
 
Fijne avond nog!
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Je gaat goed hè met je volgers !!! En wat ontving ik van jou een suuuuuuuuuuuuuuuuuuuperlief kaartje. Dank je wel voor de knuffel, voor jou eentje terug, gewoon... omdat je zo gezellig bent hihi.
    Wat heb je leuke dingetjes gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat goed zoveel volgers erbij en wat heb je weer een leuks gemaakt. Mooi theehuis maar een beetje ver. Veel plezier morgen!!Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke broches!! En bedankt voor het bloemetje :-)

    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat lief zeg ! Bedankt voor die schattige bloemen . Ze ruiken zaaaalig en staan mooi in mijn kamertje te pronken ;)

    Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt , ben weer helemaal in luf met dat uiltje hihi .. Prachtig !

    Fijn he die volgers , dikke kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blog en wat maak je leuke dingen zeg. Ik ben meteen volger geworden, dan zie ik alle leuke dingen steeds voorbij komen :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je op mijn blog was! En oh... wat een geweldig theehuis, jammer dat het niet in de buurt is :_)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, die link had ik even niet gelegd, maar ik heb jouw brief inderdaad gisteren ontvangen. Leuk, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veeeeeeeeeeeeel plezier met de high tea!!!!!
    Lekker hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen