zaterdag 25 mei 2013

Leuke post en kauwgom in de wasmachine

Deze week klepperde de brievenbus weer een paar keer 
 
 
Van Petra van Zomerkind kreeg ik deze lieve envelop met allerlei leuke harten knutsels erin. My favourites!! En dan vooral die hartenslinger gemaakt van een "oud" boek. Zo gaaf!!
 
Van Emilie van Atelier Eem kreeg ik vandaag de 2e snail
Een leuke gezellige brief met 2 geurwaxinelichtjes (die gaan straks lekker aan) en een prachtig gevouwen "doosje" met allerlei hartjes van groot tot (erg) klein
 
Emilie, binnenkort komt er ook weer iets jouw kant op hoor!
 
Toen ik vanmorgen beneden kwam, na een uurtje "uitgeslapen" te hebben trof ik dit op de bank aan
Een gamende zoon en een slapende kater. Té lief gewoon
 
Ja, toen vond ik hem nog lief.......dat veranderde toen ik vanmiddag de wasmachine opendeed.
Hij was even vergeten dat hij een pakje kauwgum in zijn broekzak had toen hij die in de wasmand deed. Ik heb dit ook niet gecontroleerd (dom dom dom) en dus blindelings hup alles in de wasmachine geknikkerd.
 
ALLES, MAAR DAN OOK ECHT ALLES, zat onder de kauwgum en meegewassen papiertjes. Gelukkig nat dus eigenlijk wel vrij makkelijk te verwijderen
 
Ach...misschien kan ik hier later om lachen ;-) Nu eigenlijk ook wel weer haha
 
Denken jullie nog aan de GIVE AWAY?
Bij 75 volgers ga ik die verloten
 
De spelregels zijn simpel:
-volger worden
-onder het GIVE AWAY bericht een reactie achterlaten
-en eventueel een linkje op je blog plaatsen
 
Fijn weekend nog!
 
Liefs,
Cindy
 


4 opmerkingen:

  1. Leuke snails kreeg je,lieve foto van je zoon en meneer poes,ohhh wat vreselijk kaugom,ik had het pas met papieren zakdoekjes,ggrrrr haha,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow kauwgom in de wasmachine, dat heb ik nog nooit gehad en ik controleer echt niet altijd zakken. Papieren zakdoekjes kom ik wel regelmatig tegen die dan over een hele broek geplakt zitten zegmaar.
    Wat heb je een leuke blij-maak post gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto van je zoon en de kat inderdaad! En gelukkig dat je de kauwgom nog overal uit kreeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away. Ik heb deze even gemist. Mag ik nog meedoen of ben ik te laat???? groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen