maandag 20 mei 2013

Small Treasury Purse

Als surfend en snuffelend kwam ik op het blog van Vendula Maderska terecht.
 
Wat is dat een gave en kleurrijke site zeg! En dan die ontwerpen...geweldig!
 
In haar Etsy winkeltje kun je die haakpatronen bestellen. Daar moet je met PayPal betalen en aangezien ik dat nog niet had (inmiddels wel aangevraagd maar dat duurt 2 tot 3 werkdagen) ben ik met een gratis patroon van haar begonnen:
 
De Small Treasury Purse
 





 
En zo is hij uiteindelijk geworden

Heb er even een bolletje wol in gedaan zodat hij "bol" bleef staan.
 
Té leuk toch?
 
Ik zie mijzelf al helemaal van de zomer op Ibiza met dit tasje flaneren......
 
Liefs,
Cindy
 


7 opmerkingen:

  1. Op naar Ibiza,
    leuk he!
    ik heb er een mutje van gemaakt.
    zonnige groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is leuk!
    Ik heb bijna alle patronen van haar, ben zwaar fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh waaw, goed bezig zeg! je kunt zelf binnenkort een Etsy store beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Het was een gratis patroon? Heb je deze voor me?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen