zaterdag 1 juni 2013

Lekker bezig

Ik zie net dat er al weer een week voorbij is sinds mijn laatste bericht!
Wat vliegt de tijd....en eerlijk gezegd kom ik de laatste weken tijd tekort voor van alles en nog wat.
 
Ben met zoveel leuks tegelijk bezig:
-Round Robin Notebook
-Voor- én achtertuin aan het opknappen
-Brieven schrijven
-Snailmailen uiteraard
-Haken niet te vergeten
 
En dan heb je natuurlijk ook nog de minder leuke dingen zoals:
-huishouden
-boodschappen doen
-zoonlief aan zijn huiswerk proberen te krijgen ;-)
-werken (erg leuk maar toch een "plicht" he?)
 
Deze enveloppen gingen deze week op reis
 
Dit haakte ik
 
Er zijn nog meer dingen in de maak maar die laat ik pas zien als ze helemaal af zijn haha
 
Toch ook nog een minpuntje deze week
 
Ik kwam gistermiddag uit mijn werk, lopend want ik werk om de hoek, en tot mijn grote schrik zaten er flinke krassen op de bumper van mijn lieve autootje die ik pas een half jaar heb.
 
Balen als een stekker natuurlijk!
Donderdag zat er nog niets op en gisteren dus wel.....terwijl ik er niet mee gereden heb.
Rara hoe kan dat nou weer?
Waarschijnlijk heeft één of andere @#$%%$# er tegen aan gezeten en geen briefje achtergelaten.
 
Nu heb ik een ex-echtgenoot (en de vader van zoonlief) die autoschadehersteller is en hij stelde gisteravond, toen hij zoonlief kwam ophalen, voor om het dit weekend gelijk maar even te maken.
 
Hup, die twee dus in mijn autootje weg. Kreeg net een whatsapp dat er niets meer van te zien is.
 
Lang leve de exen hahaha (nou ja, meestal dan)
 
Fijn weekend nog!
 
Liefs,
Cindy
 
 
 
 
 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Haha, waar een ex niet goed voor is! Fijn dat jullie zo'n goed contact hebben en dat je autootje weer tiptop is! En nu lekker genieten van al die leuke dingen uit je eerste rijtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy!! Klinkt druk en leuk allemaal (behalve die krassen natuurlijk...) en vind je haaksels super mooi!!!
    Ennn, één van die mooie enveloppen heeft inmiddels zijn bestemming bereikt, haha, (zie mijn blog ;D) dankjewel!!!!

    Fijn weekend nog, liefs! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy,
    Toevallig klepperde mijn brievenbus ook deze week...met een snail van jou!! Reuze bedankt voor de euke inhoud. Je kan zien dat je dol bent op leuke papiertjes en plaatjes. Deze papiertjes ga ik dan ook gebruiken om een kaartje mee te maken.
    Ik ben twee weken geleden begonnen met snailen en ik moet zeggen dat het erg leuk is om te doen en te ontvangen.
    Ik heb mij nu ook gelijk aangemeld voor jouw site.
    Groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat maak jij mooie dingen!
    Ik ben je even gaan volgen :)

    Jammer van je autootje, maar hopelijk kun je weer snel van je krasloze auto genieten.

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen