woensdag 5 juni 2013

Verliefd op No. 7

Neeeeee, niet op de buurman van no. 7 (getsie) maar op luchtje No. 7 van Rituals
Ik was bij de Rituals voor die onwijs lekkere thee en een make-upje toen mijn oog op dit setje van 3 mini's viel.
En nou ja......wie zichzelf niet kietelt.....haha 
 
Afgelopen zaterdagavond met een vriendin gegeten bij Intenz in Rijnsaterwoude. Zo'n mooi en lekker restaurant met eerlijke en seizoensgerechten. We hebben gesmuld!
 
Deze week kreeg ik ook post van Daphne van Daphne en de wereld. Ik krijg van haar altijd van die originele spulletjes, echt een feestje
Daphne, bedankt weer! Op naar de volgende snail?
 
Deze foto van onze kater Wesley vind ik zo leuk, die wil ik echt even met jullie delen
Hij ligt lekker te chillen ...grappig he?
 
Denken jullie nog aan de Give Away?
 
Fijne dag nog!
 
Liefs,
Cindy

 
 


3 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik niet tegen luchtjes,gezellig om zo samen te gaan eten en je post ziet er super uit en een lieve luie poes haha,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker geurtje, heerlijk eten, goed gezelschap, een lief huisdier en post... wat een leuke week! :-)

    BeantwoordenVerwijderen